środa, 18 listopada 2015

50 tanich tekstów na podryw!

Możliwości na zdobycie serca kobiety jest mnóstwo, od rzucania zalotnych spojrzeń po przeromantyczne weekendowe wypady w przeeeromantyczne miejscówki jak Paryż.

Dziś jednak skupię się na najprostszych, a raczej najkrótszych tekścikach na podryw. Są tanie, w większości oklepane, ale o dziwo… bywają skuteczne. Kobiety lubią zabawnych mężczyzn, a gdy do tego dojdzie odrobina kreatywności i odpowiednie nastawienie i właściwe miejsce zastosowania tekstu – dostajemy zielone światło i flirt się zaczyna.

A gdy rzucamy tekścikami jak z rękawa? Ubaw dla niej gwarantowany, lody przełamane. Bajerkę czas zacząć.

Oto lista zebranych przeze mnie „tanich tekstów na podryw”, tzw. otwieraczy:

1.Czy ja cię znam? Ponieważ wyglądasz jak moja przyszła dziewczyna!
2.Pocałujesz mnie? … Czy mam skłamać w moim pamiętniku?
3.Poza tym, że jesteś cholernie seksowana, co jeszcze masz?
4.<zakradając się obok niej> I oto jestem! Jakie są Twoje pozostałe dwa życzenia?
5. Coś jest nie tak z moim telefonem, możesz mi pomóc? – Co się dzieje? – Nie ma w nim twojego numeru.
6.<spytaj o godzinę>  - 21:30. Ok, czyli dzisiaj mamy 10 listopada godzina 21:30, dziękuję! Chciałem zapamiętać dokładnie datę kiedy poznałem kobietę moich marzeń.
7. Co sądzisz o rodzynkach? A co powiesz na randkę?
8. Czy jesteś magikiem? Bo gdy patrzę na ciebie, wszystko inne znika!
9. Wiesz z jakiego materiału jestem stworzony? Z materiału na chłopaka.
10.  Mówią, że Disneyland jest najszczęśliwszym miejscem na ziemi. Eh, widać że nikt z nich nigdy nie stał obok ciebie.

Parę klasyków:

11. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia? Czy mam przejść jeszcze raz?
12. Cześć mam na imię Adam, zapamiętaj to imię, bo będziesz je krzyczeć...
13. Bolało? – Co?! – Jak spadłaś z nieba, aniele!
14. Gdyby wystawała ci metka to na pewno byłoby na niej napisane „made in heaven”
15. Masz chłopaka? To już najwyższy czas, byś poczuła, jak to jest mieć prawdziwego mężczyznę.
16. Twój tata był chyba złodziejem. Bo ukradł wszystkie gwiazdy i umieścił je w Twoich oczach.
17. Zobaczyłem z tyłu i pomyślałem, że się zapoznam.
18. Nie bolą cię jeszcze nogi? - ???? – Bo cały dzień chodziłaś mi po głowie.
19. Mój magiczny zegarek mówi, że nie masz na sobie majtek. - To chyba pomyłka… - No tak, spieszy się o 2 godziny.
20. Wpadłaś mi w oko maleńka, nie spierdol tego.


21. Założyłem się z kolegami o to, że zagadam do najładniejszej dziewczyny w barze. Może napijesz się ze mną na ich koszt?
22. Wybacz, ale wisisz mi drinka. – Dlaczego? – Bo gdy spojrzałem na ciebie upuściłem swojego…
23. Cześć, chyba się zgubiłem, pomożesz mi trafić? – Gdzie? – Do twojego serca!
24. Oh, nie patrzę na twoje cycki. Patrzę na twoje serce!
25. Jesteś kobietą w której się mogę zakochać, ale za 10 lat będę kochał inna. A będzie ona mówiła na ciebie ‘mamo’.
26. Czy mogę ci zrobić fotkę, żebym mógł pokazać kolegom że anioły istnieją!
27. Nie krzyw się! Nigdy nie wiesz kto się zakocha w twoim uśmiechu.
28. Czy mogę podążać za tobą do domu? Ponieważ moi rodzice zawsze mówili żebym podążał za swoimi marzeniami!
29. Jeśli miałbym gwiazdę za każdym razem kiedy sprawiasz że się uśmiecham… miałbym w ręce cała galaktykę.
30. Jejku, jeśli bycie zbyt seksowną byłoby przestępstwem – byłabyś winna!

31. Chciałem spytać czy masz może dodatkowe serce – ponieważ moje zostało właśnie skradzione.
32. Wiesz, jeśli byłbym kotem, chciałabym spędzić wszystkie 9 żyć z tobą.
33. <pokazując gwiazdy na niebie> Widzisz te gwiazdy? Przy tobie to chuj!
34. Nie ma w słowniku takiego słowa aby opisać jak niesamowita jesteś!
35. Ja bez ciebie to tak jakby nerd bez okularów, but bez sznurówki i zdania bez spacji.
36. Wiesz czym się zajmuję w życiu? Jestem złodziejem. I zaraz skradnę ci serce.
37. Czy możesz dotkać mnie w ramię? Będę mógł powiedzieć znajomym, że zostałem dotknięty przez anioła!
38. Tylko jedną rzecz w tobie chciałbym zmienić – twoje nazwisko.
39. Nie jestem dawcą narządów, ale z przyjemnością dałbym ci swoje serce.aa



40. Jeśli dostawałbym złotówkę za każdą myśl o tobie, miałbym cały czas jedną złotówkę, ponieważ nigdy nie opuszczasz moich myśli.
41. Coś jest nie tak z moimi oczami, nie mogę oderwać od ciebie wzroku.
42. To słońce wyszło zza chmur, czy to twój uśmiech?
43. Ktoś mi powiedział, że uśmiech to pół pocałunku. Uśmiechnij się do mnie dwa razy!
44. Normalnie nie podrywam kobiet, ale tym razem nie mogłem oprzeć się twojej urodzie…
45. Wyjaśnisz mi dlaczego zaciągam się tobą, choć wcale nie palę?
46. Dobra… to o której musisz wrócić do nieba?
47. Popełnijmy przestępstwo idealne: ja ukradnę twoje serce, a ty moje.
48. Mój doktor mówił, że nie grozi mi arytmia serca, ale to jak moje serce bije przy tobie pozwala mi wątpić w jego teorię.
49. To tutaj jesteś! Szukałem cię wszędzie! Kobieto moich marzeń.
50. Niech ktoś zadzwoni do Boga, bo w niebie brakuje anioła!

Taki tani tekst użyty w odpowiednim miejscu i momencie zrobi robotę, o ile dziewczyna ma dystans. Jednak czasami po prostu lepiej powiedzieć ‘pięknie wyglądasz’ niż rzucać sucharem… Chociaż jeśli wywołasz uśmiech a nie zażenowanie to odniesiesz małe zwycięstwo i dalsza konwersacja powinna być już luźniejsza.

Jednak mimo wszystko, lepszym tekstem jest po prostu…”Cześć, Major jestem”

4 komentarze: